.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مردم برنده اصلي انتخابات هستند

امام جمعه آستارا گفت: حضور پر شور مردم در انتخابات نشان مي‌دهد كه مردم به انقلاب و نظام بي‌تفاوت نبوده و برنده اصلي انتخابات هستند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، حجت‌الاسلام والمسلمين علي‌اكبر اكرمي امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه آستارا افزود: حضور حداكثري مردم در پاي صندوق‌هاي راي پشتوانه‌اي مهم و قوي براي رئيس جمهور آينده است.
وي با بيان اينكه پشتوانه راي مردمي زمينه توسعه و سرنوشت كشور را رقم مي‌زند، اظهار داشت: حضور مردم در پاي صندوق‌هاي راي به منزله اين است كه مردم در همه حال بر عملكرد حكومت و دولت نظارت دارند.
اكرمي حضور گسترده مردم در اين برهه حساس تاريخي را داراي اهميت و ارزش بسيار خواند و گفت: حضور هوشيارانه مردم مي‌تواند بسياري از سو‌ءظن‌ها را از بين برده و به اقتدار كشور در عرصه‌هاي بين‌المللي كمك كند.
امام جمعه آستارا مهم‌ترين دستاورد حضور پر رنگ مردم در دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري را اقتدار ملي دانست و تصريح كرد: حضور قاطعانه اقشار مختلف مردم در انتخابات، احقاق راي مردم در انتخاب رئيس جمهوري آينده را نشان مي‌دهد.
وي احترام به رئيس جمهور منتخب مردم از طرف تمام گروه‌هاي سياسي را ضروري برشمرد و افزود: طرح آشوب به بهانه‌هاي واهي چيزي جز تقويت و سواستفاده دشمن براي ضربه زدن به كشور ندارد.
اكرمي خاطرنشان كرد: مردم ولايتمدار شهرستان بندر مرزي آستارا همواره گوش به فرمان رهبري در تمام عرصه‌هاي نظام به ويژه انتخابات بوده و حضور چشمگير دارند و ثابت كرده‌اند كه هميشه پيشتاز حضور در عرصه‌هاي سياسي بوده‌اند.
امام جمعه آستارا با بيان اينكه ايران اسلامي براي حفظ موقعيت خارجي و داخلي خود نيازمند رياست جمهوري اصلح، دانا و همراه با توانايي گفتمان مثبت سياسي است، گفت: در اين انتخابات هر چه خير و صلاح مردم و كشور است، رقم مي‌خورد و رئيس جمهور با راي مردم و براساس قانون انتخاب مي‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.